Logo van de Stichting Licht en Liefde
Limburgs landschap met daarin de tekst 'Voor financiƫle steun aan blinden en slechtzienden in Limburg'

LET OP: Stichting Licht en Liefde neemt alleen aanvragen in behandeling van blinden en slechtzienden woonachtig in de provincie Limburg (Nederland). Klik HIER voor een toelichting op de normering omtrent het gezichtsvermogen zoals deze is opgesteld door de World Health Organization (WHO).

Particulieren
Blinden en slechtzienden die voor een bijdrage van onze stichting in aanmerking willen komen kunnen met behulp van het online formulier een aanvraag indienen. Ga HIER naar het online formulier.

Hieronder staat ook nog het te downloaden formulier. De aanvraag kan dan per email gestuurd worden naar info@stichtinglichtenliefde.nl.

Projectsubsidies
Instellingen die een beroep op onze stichting willen doen kunnen de aanvraag met behulp van ons online formulier indienen. Ga HIER naar het online formulier.

Hieronder kunt u (nog) gebruikmaken van het te downloaden formulier. Stuur dit formulier en een duidelijke omschrijving van de aanvraag, inclusief begroting waarin ook bijdrage(n) van andere fondsen/instanties staan vermeld, naar ons email-adres info@stichtinglichtenliefde.nl.

Stichting Licht & Liefde is een als ANBI erkend fonds.
Het RSIN of fiscaal nummer van de stichting is 803345136.
Ingeschreven bij de Kamer van Koophandel te Maastricht onder nummer 41076699

Hier vindt u koppelingen naar pagina’s die voor blinden en slechtzienden interessant kunnen zijn.